نقاشی انکاستیک پرینستون ابزارهای کاتالیست به هنرمندان فرم جدیدی از بیان هنری ارائه می دهد. ابزارهای کاتالیست به لحاظ ارگونومی طوری طراحی شده اند که در دست شما جای گرفته و امکان تعامل مستقیم با کار شما را فراهم

ONNOC7J




پرینستون: ابزار ایجاد بافت سیلیکونی

درخواست تامین


ابزارهای کاتالیست به هنرمندان فرم جدیدی از بیان هنری ارائه می دهد. ابزارهای کاتالیست به لحاظ ارگونومی طوری طراحی شده اند که در دست شما جای گرفته و امکان تعامل مستقیم با کار شما را فراهم کنند. ابزارهای کاتالیست برای استفاده از رنگهای هوی بادی و در مدیوم خانه برای کار با رنگ روغن ها، رنگ‌های اکریلیک و روغن های قابل ترکیب با آب مناسبند. از آنجا که این ابزارها در برابر حرارت مقاومند، در تکنیک انکاستیک نسبت به سایر ابزارها برتری دارند. هنرمندان از این ابزارها با گچ، خاک رس و حتی برای مات کردن آثارشان استفاده می کنند. ابزارهای کاتالیست حتی برای تزئین غذا نیز ایده آل هستند. ابزارهای کاتالیست به راحتی پاک می شوند و در برابر حلال مقاومند. برای تمیز کردن آنها در بیشتر موارد از آب و صابون ملایم استفاده شود. رنگ خشک را می توان از روی سطح سیلیکون جدا کرد. ابزارهای کاتالیست از جنس نایلون و سیلیکون سخت هستند و احساس خوشایندی در تماس با دستان شما ایجاد می کند. تعداد زیاد لبه ها با شکل های مختلف حس خلاقیت زیادی هنگام کار با گچ و مدیوم‌های هوی اکریلیک به وجود می آورد. حفره های آویز برای مرتب سازی استودیو ایده آل هستند.




کالای ثبت سفارش خرید این محصول به صورت پیش سفارش است و برای تحویل آن به زمان بیشتری نیاز داریم. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال ارسال این کالا از طریق پست رایگان خواهد بود.



قلمو پلاستیکی پرینستون - لطفا برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و انتخاب گزینه مورد نظر، کلیک فرمایید.



   Green: 22



   Green: 23



   Green: 24



   Mint: 61



   Mint: 62



   Mint: 64



   Taupe: 81



   Taupe: 82



   Taupe: 83



   Grey: 1



   Blue: 2



   Green: 3



   Yellow: 4



   White: 6


پیشنهاد برای سبد خرید