ابروباد و قطاعی کارین اگر می خواهید هنر جدیدی را شروع کنید که در آن به راحتی کاغذها، پارچه ها و چوب ها را با بافت های مرمری پوشش دهید به ابزراهایی نیاز خواهید داشت. هنر ابروباد سازی بر حس زیبایی شناسی شما تأثی

ONNOC7J




کارین: رنگ ابروباد

درخواست تامین


اگر می خواهید هنر جدیدی را شروع کنید که در آن به راحتی کاغذها، پارچه ها و چوب ها را با بافت های مرمری پوشش دهید به ابزراهایی نیاز خواهید داشت. هنر ابروباد سازی بر حس زیبایی شناسی شما تأثیر می گذارد و شما را به گشت و گذار در دنیای رنگ‌ها می برد. برای آغاز به کار ابزارهای اولیه ای شامل به صرفه رنگ ابروباد، کاغذ مخصوص، کتیرای مایع، سوزن، ابزار گل سازی، قلم مو موی اسب، پالت ابروباد سازی، شانه مخصوص و مکمل‌های اماده سازی رنگ نیاز خواهید داشت. هر چه از ابزارهای با کیفیت تر و دقیق تر استفاده کنید نتیجه بهتری خواهید گرفت. رنگ‌های ابروباد سنتی کارین و رنگ‌های با کاربرد آسان با رنگدانه‌های مرغوب و به روشی سنتی تولید می‌شوند. رنگ ابروباد کارین ماهیت خمیری دارد و قابل ترکیب با آب است. به منظورایجاد ابروباد تنظیم دقیق رنگ و بازشدن آن بر روی سطح آب، آکسگال صفرای بدون بوی کارین را به میزان کم برای رقیق کردن اضافه کنید. بعد از استفاده از رنگ‌ها باید درب شیشه را محکم ببندید تا رنگ‌ها خشک نشوند. در صورت افزودن آب می توان از رنگ‌های خشک استفاده مجدد کرد. این رنگ‌ها ساخته شده از رنگدانه های با کیفیت بالا و با ترکیب برابر رنگ هنگام مخلوط شدن بدون تجزیه یا تغییر رنگ است. رنگ‌های ابروباد کارین رنگ‌های زنده و ماندگار در بطری های ۳۰ میل رقیق و آماده استفاده و شیشه های ا بطری های ۱۰۵ میلی لیترخمیری با قابلیت استفاده روی کاغذ یا سطوح چوبی می باشند. همچنین این رنگ‌ها در قالب ست های مختلف و در کنار ابزار مورد نیاز ابروباد سازی ارائه میگردند.




کالای پیش سفارش

ارسال طی ۳ الی ۷ روز کاری

خرید این محصول در صورت عدم موجودی قابل سفارش خواهد بود. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال این کالا مشمول تخفیف پلکانی بر هزینه حمل خواهد بود.
چارت رنگ

انطباق با رنگ اصلی

رنگ های ارایه شده منطبق بر چارت اصلی تولید کننده بوده ولی به دلیل تفاوت در مانیتورهای کاربران، ممکن است مختصری با آنچه رویت می کنید متفاوت باشد.

ارائه : انتخاب گزینه ها



رنگ ابروباد کارین – لطفا برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و انتخاب گزینه مورد نظر، کلیک فرمایید.


Titanium White: 101
Pigment Yellow: 201
Orange: 202
Lemon Yellow: 203
Pigment Red: 301
Damson: 302
Violet: 303
Fuschia: 304
Rose: 305
Claret Red: 306
Scarlet Red: 307
Pigment Blue: 401
Aquamarine: 403
Turquoise: 404
Ultramarine Blue: 406
Lahore Blue: 407
Pigment Green: 501
Chrome Oxide: 502
Leaf Green: 503
Jade Green: 504
Olive Green: 505
Oxideyellow: 601
Oxide Brown: 603
Deep Brown: 604
Umber: 605
Pigment Black: 701
Mars Black: 702
Gold: 806
Pearl: 807
Silver: 808
پیشنهاد برای سبد خرید