ذغال مایع نیترام ذغال مایع Nitram یک روش منحصر به فرد برای کار با ذغال چوب ارائه می دهد. ذغال مایع محلول در آب است، بنابراین می توانید مقادیر را از خیلی روشن به سیاهی عمیق و پررنگ تنظیم کنید. این تطبیق پذیری ط

ONNOC7J




نیترام: زغال مایع

نیترام: زغال مایع

ذغال مایع Nitram یک روش منحصر به فرد برای کار با ذغال چوب ارائه می دهد. ذغال مایع محلول در آب است، بنابراین می توانید مقادیر را از خیلی روشن به سیاهی عمیق و پررنگ تنظیم کنید. این تطبیق پذیری طیف گسترده ای از بافت ها را باز می کند و به هنرمندان روش جدیدی برای کار با برنامه های شبیه به طرح ارائه می دهد. مستقیماً از تیوب به ضخامت رنگ روغن است و به شما امکان می دهد با قلم‌مو بکشید یا حتی از یک کاردک پالت برای استفاده از آن استفاده کنید. ذغال مایع نیترام خیلی سریع خشک می شود و مقاومت نوری بسیار خوبی دارد. می توان آن را مرطوب یا خشک استفاده کرد. مواد تشکیل دهنده: آب، صمغ عربی، ذغال پودر نیترام، هیدروکسی اتیل سلولز، تالک، آمینو متیل پروپانول، اتیل پارابن.

0 تومان
- +
افزودن به سبد افزودن به سبد
درخواست تامین



کالای ثبت سفارش خرید این محصول به صورت پیش سفارش است و برای تحویل آن به زمان بیشتری نیاز داریم. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال ارسال این کالا از طریق پست رایگان خواهد بود.



پیشنهاد برای سبد خرید