زیر ساز بوم وکاغذ اشمینک زیرسازی و آستر برای آماده سازی بستر آثار هنری به روشی بهینه و برای تضمین عمر طولانی اثر هنری استفاده می شود. زیرساز ها معمولا شفاف و بی رنگ هستند. آنها قبل از بتونه کاری واقعی برای تهی

ONNOC7J




اشمینک: پرایمر اکریلیک و رنگ روغن

درخواست تامین


زیرسازی و آستر برای آماده سازی بستر آثار هنری به روشی بهینه و برای تضمین عمر طولانی اثر هنری استفاده می شود. زیرساز ها معمولا شفاف و بی رنگ هستند. آنها قبل از بتونه کاری واقعی برای تهیه بسترهای بسیار جاذب مانند بوم پارچه ای، چوب یا تخته و همچنین برای یک دست کردن بافت سطوح بافت دار از نوع معدنی مانند گچ یا بتن استفاده می شوند. برای زیرسازهای غیر جاذب مانند، به عنوان مثال، پلاستیک یا فلز، توصیه می کنیم قبل از استفاده از پرایمر انتخابی، از AERO GRUND (۵۰۶۰۱) به عنوان اولین پوشش استفاده کنید. پرایمرها ممکن است به صورت شفاف یا مات، در رنگ‌های سفید یا طبیعی، ریز یا درشت، با قابلیت جذب بالا یا کم فرموله شوند. آنها برای اصلاح و یکنواخت کردن قدرت جذب رنگ زیرکار، دادن بافت خاصی به آن و بهینه سازی چسبندگی رنگ متعاقبا استفاده می شوند.




کالای پیش سفارش

ارسال طی ۳ الی ۷ روز کاری

خرید این محصول در صورت عدم موجودی قابل سفارش خواهد بود. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال این کالا مشمول تخفیف پلکانی بر هزینه حمل خواهد بود.
چارت رنگ

انطباق با رنگ اصلی

رنگ های ارایه شده منطبق بر چارت اصلی تولید کننده بوده ولی به دلیل تفاوت در مانیتورهای کاربران، ممکن است مختصری با آنچه رویت می کنید متفاوت باشد.



زیرساز اکریلیک و رنگ روغن اشمینک – لطفا برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و انتخاب گزینه مورد نظر، کلیک فرمایید.



   پرایمر با جذب زیاد1



   جسو



   پرایمر با جذب کم



   پرایمر سفید



   پرایمر پیش از کار



   پرایمر شفاف



   پرایمر برای انواع پاستل


پیشنهاد برای سبد خرید