بوم اکریلیک کلاسنس کلاسانس تولید کننده بومهایی در سطح مستر است که به روش سنتی از ۱۰۰٪ کتان خالص (کتانی)، ۱۰۰٪ پنبه خالص، ۱۰۰٪ جوت خالص یا ترکیبی از کتان و پنبه یا ترکیبی از کتان و جوت بافته می شود. کلاسانس بوم

ONNOC7J




کلاسنس: پارچه بوم نقاشی مستر

درخواست تامین


کلاسانس تولید کننده بومهایی در سطح مستر است که به روش سنتی از ۱۰۰٪ کتان خالص (کتانی)، ۱۰۰٪ پنبه خالص، ۱۰۰٪ جوت خالص یا ترکیبی از کتان و پنبه یا ترکیبی از کتان و جوت بافته می شود. کلاسانس بوم را بیشتر از کتان تولید می کند که عمدتاً در ناحیه اطراف رودخانه Leie در این منطقه رشد می کند، جایی که کلاسانس همیشه در آنجا مستقر بوده است. بوم های تولید شده از کتان در طول تاریخ هنر آثار هنری را در برگرفته اند و به دلیل کیفیت و دوام برتر مورد اعتماد استادان قدیمی قرار گرفته اند. به محض اینکه پارچه به کارخانه کلاسانس رسید، برای هر گونه ایراد بافت به دقت بررسی می شود: به عنوان مثال، نخ های بیش از حد ضخیم و هر گونه ناهمواری با دقت حذف می شود. مرحله بعدی شامل زیرسازی بوم خام با استفاده از ۲ لایه چسب PVA مصنوعی است. سپس برای نوع کاربرد مورد نظر با رنگ سفید زیر کار اماده سازی می شود. برای بوم‌های نقاشی شده رنگ روغن، مرحله بعدی شامل استفاده از پرایمر رنگ سفید روی که با روغن بزرک رقیق شده است، می باشد.پس از این مرحله بوم به مدت سه روز در اتاق خشک کن قرار داده می شود و در آنجا به طور طبیعی با هوا خشک می شود. پس از اولین زمان خشک شدن سطح اولیه، بوم را سنباده می زنند و با استفاده از دو کاردک و غلطک روی بوم یک لایه پوششی بر پایه سفید تیتانیوم اعمال می شود. سپس بوم به مدت ده روز دیگر در اتاق خشک کن قرار می گیرد. برای بوم های سراسری، دو لایه رنگ سفید تیتانیوم با اکریلیک روی بوم اعمال می شود و در مرحله آخر رول نمی شود. از آنجایی که پرایمر و پوشش آن بر پایه آب هستند، این بوم های پرایم شده همه منظوره در یک اجاق با هوای گرم خشک می شوند، جایی که آب می تواند سریعتر تبخیر شود. پس از خشک شدن، هر بوم برای آخرین بار قبل از قرار دادن روی رول های ۱۰ متری به دقت بررسی می شود و قبل از ارسال در انباری مخصوص نگهداری می شود.




کالای ثبت سفارش خرید این محصول به صورت پیش سفارش است و برای تحویل آن به زمان بیشتری نیاز داریم. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال ارسال این کالا از طریق پست رایگان خواهد بود.
کالاهای حجیم این کالا دارای محدودیت ارسال، هزینه بسته بندی و مشمول پرداخت هزینه حمل در محل خواهد بود.

ارائه : انتخاب گزینه ها



بوم کلاسنس – لطفا برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و انتخاب گزینه مورد نظر، کلیک فرمایید.



   بوم زیرسازی شده ریزبافت لینن



   بوم زیرسازی شده (بافت خیلی ریز) لینن



   بوم رنگ روغن ریزبافت لینن



   بوم رنگ روغن 460 گرم



   بوم رنگ روغن سنگین 460 گرم



   بوم سراسری سنگین 400 گرم



   بوم سراسری متوسط 415 گرم



   بوم رنگ روغن ریزبافت 315 گرم


پیشنهاد برای سبد خرید
اشمینک: اکریلیک آکادمی
اشمینک: اکریلیک آکادمی


اشمینک: رقیق‌کننده ساتن مات اکریلیک- 50553
اشمینک: رقیق‌کننده ساتن مات اکریلیک- 50553


اشمینک: سوپر ریتاردر اکریلیک- 50559
اشمینک: سوپر ریتاردر اکریلیک- 50559