لینو و چاپ دستی دالر رونی جوهرهای پایه آب چاپ دستی دالر رونی دارای رنگدانه بالایی هستند و کاملاً با هم مخلوط می شوند. رنگ‌های محلول در آب که بسیار سریع‌تر از جایگزین‌های مبتنی بر روغن خشک می‌شوند، استفاده از ر

ONNOC7J




دالر رونی: رنگ چاپ پایه آب

درخواست تامین


جوهرهای پایه آب چاپ دستی دالر رونی دارای رنگدانه بالایی هستند و کاملاً با هم مخلوط می شوند. رنگ‌های محلول در آب که بسیار سریع‌تر از جایگزین‌های مبتنی بر روغن خشک می‌شوند، استفاده از رنگ‌های محلول در آب آسان و بی‌خطر هستند و به سادگی می‌توان آن‌ها را با آب و صابون تمیز کرد. این رنگ‌های چاپ محلول در آب حداکثر زمان کار، پوشش خوب و ویژگی‌های انتقال عالی را ارائه می‌دهند، که آنها را برای همه انواع تکنیک‌های چاپ، مانند چاپ لینوکات، ایده‌آل می‌کند. از آنها می توانید برای چاپ متن، الگوها و تصاویر روی کاغذ، پارچه و سطوح مختلف دیگر با حک کردن یک تصویر منفی روی یک بلوک لینو استفاده کنید. با استفاده از یک غلطک لینو، مقداری از جوهر پایه آب چاپ دستی دالر رونی را بغلتانید و روی لینو را بپوشانید و از توزیع نازک رنگ روی لینو اطمینان حاصل کنید. سپس یک صفحه چاپی را می توان چندین بار روی یک سطح انتخابی منتقل کرد. همچنین یک مدیوم خشک‌کننده پیشرفته در دسترس است که می‌توانید مستقیماً با رنگ‌های چاپ ترکیب کنید تا زمان خشک شدن رنگ‌ها را تسریع کنید.مدیوم چاپ دستی سیستم تری دالر رونی میتواند رنگ‌های اکریلیک سیستم تری را به جوهر برای چاپ بلوک و لینو تبدیل می کند. رنگدانه غنی این رنگ‌ها که با مکمل چاپ ترکیب شده است، وضوح رنگ بالا را که مورد نیاز هنرمندان است، ارائه می دهد. مدیوم چاپ دستی سیستم تری دالر رونی از خشک شدن رنگ اکریلیک روی صفحه جلوگیری می کند و خطر خشک شدن صفحه را کاهش می دهد و شستشوی آن را آسان تر می کند. مدیوم چاپ را می توان به راحتی با آب رقیق کرد. این جایگزین بدون حلال برای جوهرهای سنتی مبتنی بر روغن برای چاپ دستی روی کاغذ، بوم و سایر سطوح آماده شده ایده آل است.




کالای پیش سفارش

ارسال طی ۳ الی ۷ روز کاری

خرید این محصول در صورت عدم موجودی قابل سفارش خواهد بود. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال این کالا مشمول تخفیف پلکانی بر هزینه حمل خواهد بود.
چارت رنگ

انطباق با رنگ اصلی

رنگ های ارایه شده منطبق بر چارت اصلی تولید کننده بوده ولی به دلیل تفاوت در مانیتورهای کاربران، ممکن است مختصری با آنچه رویت می کنید متفاوت باشد.

ارائه : انتخاب گزینه ها



رنگ چاپ پایه آب دالر رونی – لطفا برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و انتخاب گزینه مورد نظر، کلیک فرمایید.


White: 011
Black: 026
Blue: 100
Prussian Blue: 135
Turquoise: 145
Burnt Sienna: 221
Burnt Umber: 221
Brilliant Green: 309
Magenta: 409
Violet: 450
Crimson: 513
Brilliant Red: 547
Brilliant Yellow: 607
Orange: 660
پیشنهاد برای سبد خرید