مکمل رنگ اشمینک ❖     ژل شفاف،بدون خاصیت حلالیت که باعث افزایش شفافیت رنگ می شود. ❖     محصولی ژله ای که باعث افزایش شفافیت رنگ های روغن شده و چسبندگی و ویسکوزیته آن

ONNOC7J




اشمینک: ژل شفاف- 50046

درخواست تامین


تمام رنگ‌های اکریلیک اشمینک به طور کلی آماده استفاده مستقیم بر روی زمینه های تهیه شده بر اساس آن هستند. با این حال، استفاده از مدیوم‌های اکریلیک خاص، اصلاح یا بهینه‌سازی ویژگی‌های مختلف رنگ‌ها را برای تکنیک‌های خاص نقاشی ممکن می‌سازد. در نتیجه، رنگ‌های اکریلیک را میتوان رقیق کرد بدون از دست دادن چسبندگی (۵۰۵۵۰) و یا برای ایجاد ضخامت رنگ مدیوم (۵۰۵۵۷) وجود دارد. از مکمل‌های دیگر می توان برای افزایش یا کاهش براقیت و یا شفافیت استفاده کرد (۵۰۵۵۲، ۵۰۵۵۳، ۵۰۵۵۸). ریتاردرهای ویژه (۵۰۵۵۶، ۵۰۵۵۹، ۵۳۰۲۵) برای افزایش زمان خشک شدن رنگ‌های اکریلیک در دسترس هستند. از ژل های نقاشی مخصوص اکریلیک (۵۰۵۶۰) برای تبدیل ویژگی های رنگ اکریلیک مشابه رنگ‌های روغن استفاده می شود. ما همچنین مجموعه‌ای از خمیرها و ژل‌ها را در اختیار داریم که می‌توانند برای کار با رنگ‌های اکریلیک در لایه‌های ضخیم استفاده شوند که در تمام مدیوم‌های اکریلیک توضیح داده شده در این بخش آماده استفاده هستند، اما می توانند در صورت لزوم با استفاده از هر نسبت آب رقیق شوند. اکثر این مدیوها مانند رنگ اکریلیک پس از خشک شدن نامحلول در آب هستند. سرعت خشک شدن به شدت به دمای محیط و رطوبت هوا، به میزان جذب زمینه و ضخامت پوشش های رنگ و مکمل‌ها ​​یا اکریلیک های ترکیب شده با استفاده از آن بستگی دارد. فقط محصولاتی که مانند مواد افزودنی استفاده می‌شوند، مانند قوام‌دهنده اکریلیک (۵۰۵۵۷)، مات‌کننده اکریلیک (۵۰۵۵۸) و ریتاردرهای (۵۰۵۵۶، ۵۰۵۵۹، ۵۳۰۲۵)، هیچ عامل اتصالی ندارند. به همین دلیل ممکن است به تنهایی از آنها استفاده نشود. همه محصولات فقط باید در دمای بالای ۱۰ درجه سانتیگراد استفاده شوند و در برابر سرما و دمای بالای ۴۰ درجه سانتیگراد محافظت شوند. لطفاً توجه داشته باشید که پوشش رنگی باید قبل از هر گونه محافظت کاملاً خشک شده باشد. این معمولاً پس از ۳ روز با رنگ‌های اکریلیک رقیق اعمال می شود. بهتر است یک یا دو هفته صبر کنید تا از لاکیا ورنی روی رنگ‌هایی استفاده کنید که قوام خمیری بیشتری دارند. محصولات مناسب برای تمیز کردن قلم موهای رنگ پس از استفاده از رنگ‌های اکریلیک را در اینجا پیدا خواهید کرد.

❖     ژل شفاف،بدون خاصیت حلالیت که باعث افزایش شفافیت رنگ می شود.
❖     محصولی ژله ای که باعث افزایش شفافیت رنگ های روغن شده و چسبندگی و ویسکوزیته آن ها را کاهش می دهد و باعث افزایش شفافیت رنگ روغن از قلم مو تا سطح مورد نظر می شود.
❖     هر نسبت مخلوط کردن با رنگ های روغن اشمینک امکان پذیر است. ( لطفا قانون قاعده نسبت چربی به رقت رنگ را رعایت کنید)
❖     برای رنگ ها و نقاشی در سطوح زیرین مناسب نیست.
❖     بعد از استفاده سریعا وسایل را با ابزار شستشوی شماره ۵۰۰۵۱ یا ۵۰۰۵۲ تمیز کنید.
❖     بعد از مصرف در محصول را ببندید.
❖     برای رقیق کردن از ترپانتین ۵۰۰۱۹ استفاده شود.
❖     حاوی روغن پایه و روغن گلرنگ
 

 




کالای پیش سفارش

ارسال طی ۳ الی ۷ روز کاری

خرید این محصول در صورت عدم موجودی قابل سفارش خواهد بود. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال این کالا مشمول تخفیف پلکانی بر هزینه حمل خواهد بود.



ژل شفاف 50046– لطفا برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و انتخاب گزینه مورد نظر، کلیک فرمایید.



   ژل شفاف-35ml



   ژل شفاف-120ml


پیشنهاد برای سبد خرید
اشمینک: مدیوم‌های رنگ روغن
اشمینک: مدیوم‌های رنگ روغن


اشمینک: حلال ترپانتین- 50019
اشمینک: حلال ترپانتین- 50019


اشمینک: قلم شوی اقتصادی- 50052
اشمینک: قلم شوی اقتصادی- 50052


اشمینک: پاک‌کننده رنگ روغن- 50018
اشمینک: پاک‌کننده رنگ روغن- 50018


اشمینک: وارنیش (ورنی) پایانی روتوش- 50084
اشمینک: وارنیش (ورنی) پایانی روتوش- 50084