مکمل رنگ اشمینک ❖     مدیوم رقیق کنده ❖     دارای خاصیت خشک کنندگی خنثی ❖     خنثی و تقریبا بدون رنگ زرد، رقیق کننده برای رنگ روغن

ONNOC7J




اشمینک: مدیوم- 50045

درخواست تامین


تمام رنگ‌های روغن اشمینک را می‌توان مستقیماً روی زمینه های آماده شده در پوشش‌هایی که خیلی ضخیم نیستند، استفاده کرد. رنگ‌های روغن با جذب اکسیژن هوا به صورت شیمیایی خشک می شوند. علاوه بر این، نور خورشید نقش مهمی ایفا می کند. در این فرآیند خشک شدن زمان زیادی می برد و از سطح تصویر شروع می شود. به همین دلیل، ممکن است هفته ها طول بکشد تا یک لایه نسبتا نازک رنگ روغن کاملاً خشک شود. توجه کنید که لایه های خیلی ضخیم رنگ ممکن است در طول فرآیند خشک شدن باعث ایجاد کشش در داخل لایه رنگ شوند. این تنش ها اغلب منجر به ترک یا چین و چروک می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم هنگام کار با رنگ‌های روغنی به صورت خمیری از مدیوم ایمپاستو (megilp) (۵۰۰۳۴) استفاده کنید. هنگامی که یک تصویر از چندین لایه رنگ نازک تشکیل شده است، قبل از ادامه کار لایه‌های زیرین آن باید کاملاً خشک شوند. به همین دلیل، قاعده سنتی نقاشی رنگ روغن "چربی بیش از حد" را اعمال می کند. رنگ‌های "کم چرب" حاوی روغن کمتری هستند و بنابراین سریعتر خشک می شوند. رنگ‌های "چرب" حاوی مقدار زیادی روغن هستند و کندتر خشک می شوند. محتوای روغن رنگ‌ها را می توان با افزودن مواد روغنی مناسب تغییر داد. برای به دست آوردن ویژگی های خاص محصول، ما به شما توصیه می کنیم از هر لایه رنگ فقط از یک مدیوم استفاده کنید. حتی اگر از دیدگاه شیمیایی، بسیاری از مدیوم‌ها را عموماً بتوان بدون مشکل با هم استفاده کرد، ترکیب دیگری معمولاً از نقطه نظر تکنیک نقاشی معنی ندارد.

❖     مدیوم رقیق کنده
❖     دارای خاصیت خشک کنندگی خنثی
❖     خنثی و تقریبا بدون رنگ زرد، رقیق کننده برای رنگ روغن
❖     مناسب برای همه ی تکنیک های نقاشی به غیر ازنقاشی روی زمینه هایی با قدرت جذب پایین (به اندازه ی کافی رقیق نیستند) فقط تاثیر ناچیزی روی زمان خشک شدن دارند.
❖     برای رقیق کردن از ترپانتین ۵۰۰۲۳ (حداکثر ۳۰ درصد) استفاده شود.
❖     مقدار مصرف مجاز از ۱۰ درصد تا حداکثر ۲۰ درصد است.
❖     رقیق کننده: جایگزین ترپتین ۵۰۰۲۳
❖     حاوی: رزین آلکیدی و اکریلیک، الکل معدنی
 

 




کالای پیش سفارش

ارسال طی ۳ الی ۷ روز کاری

خرید این محصول در صورت عدم موجودی قابل سفارش خواهد بود. لطفا قوانین پیش سفارشات را مطالعه و تائید بفرمایید.
نحوه ارسال این کالا مشمول تخفیف پلکانی بر هزینه حمل خواهد بود.



مدیوم 50045 – لطفا برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و انتخاب گزینه مورد نظر، کلیک فرمایید.



   مدیوم-60ml



   مدیوم-200ml



   مدیوم-1000ml


پیشنهاد برای سبد خرید
اشمینک: مدیوم‌های رنگ روغن
اشمینک: مدیوم‌های رنگ روغن


اشمینک: روغن گردو تصفیه شده- 50012
اشمینک: روغن گردو تصفیه شده- 50012