تصاویر دیجیتال گالری ملی لندن ❖     عنوان: بعد از ظهر در باغ تویلری❖     هنرمند: آدولف منزل❖     تاریخجه: 1815 - 1905❖&n

ONNOC7J




بعد از ظهر در باغ تویلری

درخواست تامین


آدولف منزل هنرمند برجسته آلمانی نیمه دوم قرن نوزدهم بود. او که در سال 1815 متولد شد، اولین طراحی خود را در سن 12 سالگی به نمایش گذاشت. پدرش کارهای چاپ لیتوگرافی را اداره می کرد، و زمانی که او 14 ساله بود، منزل در انتشارات تصویرسازی می کرد. او که ابتدا به عنوان یک چاپگر فعال بود و در طول دوران حرفه ای پربار خود یک طراح خیره کننده بود، تنها پس از 30 سالگی به نقاشی رنگ روغن روی آورد. مهارت فنی و مهارت او در ثبت پدیده های بصری (مانند روشی که در آن اشیاء پس زمینه را بدون تمرکز و تار درک می کنیم. در مقایسه با موارد پیش زمینه) توجه گسترده ای را به خود جلب کرد و برخی از تأثیرات امپرسیونیسم فرانسوی را تا 30 سال پیش بینی کرد. در طول زندگی‌اش، او بیشتر به خاطر تصویرسازی‌هایش از زندگی فردریک کبیر، پادشاه پروس قرن هجدهم و دربارش مشهور بود. منزل عمیقاً به دقت تاریخی توجه داشت و تمام جزئیات، تا دکمه های لباس یا دسته شمشیر، به دقت مورد بررسی قرار گرفت. منزل هنگام بازدید از پاریس با هنرمندانی از جمله ادگار دگا و ارنست میسونیه در تماس بود. از او به عنوان وقایع نگار بی نظیر زندگی در برلین یاد می شود. او در سال 1898 شوالیه شد و پس از مرگش در سال 1905 مراسم تشییع جنازه دولتی دریافت کرد.

❖     عنوان: بعد از ظهر در باغ تویلری
❖     هنرمند: آدولف منزل
❖     تاریخجه: 1815 - 1905
❖     تاریخجه اثر:  1867
❖     تکنیک:  رنگ روغن روی بوم
❖     ابعاد:  49 در 70 سانتی متر
❖     اطلاعات ثبتی: امضاء شده؛ تاریخ دار
❖     صاحب امتیاز:  با کمک دوستان آمریکایی گالری ملی لندن، گروه جورج بومونت و تعدادی هدایایی در وصیت نامه، از جمله میراث خانم مارتا دوریس بیلی به یاد همسرش آقای ریچارد هیلمن بیلی، 2006 خریداری شد.
❖     شماره ثبت:  NG6604
❖     مکان نمایش:  سالن 45
❖     مجموعه: مجموعه اصلی
 





تصویر دیجیتال : TIFF

کیفیت تصویر : گیگاپیکسل